piątek, 11 marca 2016

Konta na Instagramie we francuskim stylu


Kolejny wymysł ogłupiający społeczeństwo, czyli Instagram. Długo nie mogłam się przekonać do tej aplikacji application. Co może być fajnego w gapieniu się na milion podobnych do siebie zdjęć przedstawiających kubek z kawą, plus książkę, albo laptopa, upiększone filtrem filtre photo w stylu vintage effet vintageTeż mi coś!

Tak myślałam dopóki nie odkryłam, że na tym całym Instagramie sur Instagram, kryją się też dobre fotografie, oraz profile ciekawych osób. Jestem wrażliwa na punkcie estetyki, dlatego oglądanie ładnych obrazów wywołuje we mnie emocje, przywołuje wspomnienia, czy podsuwa nowe pomysły. Jeśli więc miałabym teraz powiedzieć do czego służy Instagram, moja odpowiedź brzmiałaby- do inspirowania się s'inspirer.

Dajcie się zainspirować francuskim stylem i zobaczcie konta, które według mnie warto śledzić comptes à suivre sur Instagram.

@louisepando Autorka bloga modowego misspandora i dziennikarka dla japońskiego wydania magazynu Marie Claire. Jej styl to oryginalne połączenie francuskiego vintage z nutą Japonii. 


@carolinedemaigret Modelka, muza Karla Lagerfelda, producentka niszowej muzyki francuskiej, i autorka bestselleru "Bądź Paryżanką gdziekolwiek jesteś". Ta kobieta to sto procent francuskiego stylu.


@vutheara Artysta zajmujący się głównie fotografią uliczną. Dzięki niemu poczujecie się jakbyście przechadzali się tętniącymi życiem, paryskimi uliczkami, bez wychodzenia z domu.



@dagmara_ch To zdjęcia różnych tajemniczych miejsc, autorstwa polskiej artystki mieszkającej w Paryżu.


@unelibanaiseaparis Jak sama nazwa wskazuje to konto należy do Libanki mieszkającej w Paryżu. Pozytywna energia, kolory, moda i egzotyka, polecam! 


@juanjerez Widok Paryża chyba nie może się znudzić, a już na pewno nie na takich fotografiach. 


@jeannedamas Nieprzesadny uśmiech, szczupła sylwetka i paryski szykTo konto należy do modelki i blogerki, która została okrzyknięta najnowszą ikoną francuskiego stylu



@parisinfourmonths Jeśli jeszcze nie macie dość, tu znajdziecie kolejną porcję inspiracji związanych z Francją i modą. Według mnie trochę za dużo tu sztucznych kompozycji, a za mało życia, ale też bardzo miło się ogląda.


@theworldofdidine Ta dziewczyna mieszka na Francuskiej Riwierze, więc nic dziwnego że wszystko co fotografuje jest takie wakacyjne, kolorowe i apetyczne. Uwaga, w pochmurną marcową pogodę, katowanie się takimi zdjęciami to tortury.


@lechocolatdesfrancais Mam słabość do czekolady i ładnych rzeczy, a to konto to ich synteza. Znajdziecie tu czekolady w przepięknych opakowaniach z francuskimi motywami.




@leslipfrancais A tutaj możecie sobie popatrzeć na mężczyzn w slipkach. Nie byle jakich slipkach, bo wyprodukowanych w całości we Francji.


@deedeeparis To profil blogerki, która pisze między innymi o życiu w Paryżu. Jest autorką książki pt. "Le guide d'une Parisienne à Paris". Ponadto z jej konta na Instagramie można uczyć się słówek, ponieważ do każdego zdjęcia dodany jest odpowiadający mu podpis w języku francuskim.


@bmseventh Ta fotografka prezentuje architekturę i krajobrazy nie tylko z Francji, ale także z podroży po świecie. Zdjęcia są przejrzyste, stylowe i bardzo mi się podobają.



@meganhess_official Megan Hess tworzy cudowne ilustracje dla największych projektantów (Dior, Balenciaga, Gurelain) i magazynów modowych (Vogue, Harpers Bazaar). To ona zaprojektowała też okładkę książki "Sex and the City". 


I jak, czujecie się zainspirowani? Czyje konto podoba Wam się najbardziej?

PS. Ja zdjęć na Instagramie jeszcze się nie dorobiłam, ale póki co prężnie działa mój fanpage na Facebooku, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, 
POLUBCIE GO by być na bieżąco. :)

10 komentarzy:

  1. dzięki Twojemu postowi moje konto na instagramie powiększyło się o kilka nowych obserwacji, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne ;) Pełno inspiracji ;). Dzięki! Uwielbiam francuski styl, więc przypadł mi ten wpis bardzo do gustu. ;) Kilka profili już zaobserwowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tych kont, dzięki za podrzucenie:) Faceci w slipkach mnie rozbroili, kto wpada na takie pomysły?!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się instagram w pracy przydaje. Czerpię z niego pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę obserwować! ;) polecam również przystojniaków z paryskiego metra ;) @mecsmetroparis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że bardzo ciekawe te zdjęcia... ;D

      Usuń
  7. Świetne profile! Aż się napatrzeć nie można na te zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się klimat zdjęć @dagmara_ch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne profile!! zdjęcia wspaniałe :) będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń